czwartek, 18 grudnia 2014

Modny charakter kobiety



Ostatnio w mediach,filmach i przede wszystkim książkach bardzo modny stał się motyw kobiety "nieczuła suka,ale z przeszłością".  Nie mówię,że mam coś przeciwko. Nie mam. Na początku mnie to fascynowało. Nasuwały się pytania. Dlaczego taka jest? Co się stało? Czy ktoś ją skrzywdził?
Szczerze? Pewnie tak. Pewnie trafiła na nieodpowiedniego faceta,stary pił,a matka miała pokaźną kolekcję wielkich okularów przeciwsłonecznych w których chodziła po domu.. Ja wiem,że pewnie 80% teraz już dorosłych ludzi przeżyło swoje własne małe i duże tragedie. Broń Boże nie umniejszam ich wartości. Pytanie brzmi czy te zdarzenia mają prawo umniejszać wartość każdego fajnego wydarzenia w naszym życiu. Nie wierzę,że nie było miło jak mama wzięła wolne w pracy i przyszła na Twoje przedstawienie w podstawówce,albo jak w niedzielę dumnie stawiała parujące miski na stole i mówiła,że zrobiła Twoją ulubioną potrawę. Jak tata zabierał Cię do parku i graliście w piłkę nożną,pomimo tego,że jesteś dziewczyną. Nie miałaś tak fajnie? W takim razie Twoi rodzice pewnie też nie mieli za ciekawie skoro potrafili spieprzyć Twoje życie. Masz prawo być wściekła,spać z kim popadnie i być wredna dla każdego. Taki urok naszego kochanego życia,że możemy robić co nam się tylko podoba. Tylko nie zdziw się, gdy Twoja przyjaciółka nie będzie wniebowzięta jak zobaczy,że flirtujesz z jej facetem. A najlepszy kumpel nie ucieszy się,gdy powiesz,że jego dziewczyna jest raczej przeciętna. Nie znam takiej osoby,która nie miałaby smutnej historii w swoim życiu. Wnioski z tego zdania możesz wyciągnąć sama. Ja swoje wyciągnęłam i to wcale nie znaczy,że zostałam hipiską i teraz kocham cały świat.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz